Kızlar pazartesi günü 28 aylık oğlumu gorumcemin köpeği ısırdı anlindan hemde (köpeğin saldırgan oldugunu bile bile tasmasini açmışlar serbes birakmislar) tabi hemen sabunlu suyla yıkayıp acile götürdük kuduz aşısı yapıldı yarın yine aşısı var fakat dün gece çok kustu ve bugün de ateşi 38 derece acaba onla ilgili olablr mi