Elifce42 Merhaba bacikolar benim kızım bir haftadır mukuslu kaka yapıyor ve çok ağır kokuyor sadece anne sütüyle besleniyor cuma kontorlümüz var ama yinede bi sormak istedim süt ürünlerini nerdeyse hiç tüketmiyorum bu arada 4 aylığız
2cocukluanne222 Elifce42 alerjisi vardır senin yediğin bişe dokunuyodur süt urunleri domates tursu yeme bı dene ekşi acılı falan
DrkAyz Elifce42 çikolata cips gibi şeyler tüketme demişti bana doktorumuz bıraktığımda normale döndü kakası
amansallagitsin Elifce42 iste kacak 😄😄 daha dikatli olmalisiniz o zaman farki alicaksnz bende o donemden gecfim disarda bile yemek yemeyin makrna suck sosis iste paketli gidalar kek hamur bunlar dahil yemeyin. Sebzeli beslenin et tavuk yiyin daha dkktli olun zor bi surec ama ilerleyen zamnda diyetinizi acicksnz o zaman anlaslr
amansallagitsin 1annne doktorunuza bagli bizim ek gida donemine gecerken tadimlar yapildiktn snra bi alerji testi yapildi o zaman snc nrml.cknca acmstk diyeti ilk ben denedm bakfk brsy yk snra bebege baktk brsy yk ole devam ettk ama en zoruda kahvalti yaptiramama hala yaptiramyrm kotu bi durum