Merhaba 1 ay 6 günlük bebeğim var bebeğimi hiç emziremedim çünkü göğüs ucum dümdüz damağına gelmesini istiyor vakumlayamadı hiç
İlk başlarda hep biberonla verdim sütümü sonra göğüs ucu silikon kullanmam gerektiğini öğrendim silikonu kullanıyorum ama bebeğim çok fazla süt çekmediğini düşünüyorum belki de psikolojik ama hep öyle düşünüyorum yine de sağıp da verdiğim oluyor.
Ben bebeğimi emzirmeyi çok istiyorum her şeyden çok istiyorum ama olmuyor bi türlü ne zaman göğsümü vermeye çalışsam çığlığı kopartıyor çok ağlıyor 🥺🥹🥹
Böyle bi durum yaşayan var mı ? Nasıl başarabilirim ?
Sizde buna benzer bi olay yaşadınız mı?