Aşırı yağışlıydı hava çocuklar ile yürüyecektik. Çıkamadık
Allah’ın işi ya bugün de gözüm enfeksiyon kapmış batıyor aşırı derecede birde sürekli yaş damlıyor kızarmış. 😩😩🤣 Rabbim bana işaret veriyor bir an önce git diye. Rendevu da yok devlette ne yapmalıyım ne iyi gelir ya 😩😩