Yardım edin bayanlar 1 haftadan fazladır bı türlü pişik geçmedi. Bezden olsa ilk başlarda da olurdu ıslak mendil de aynısını kullanıyorum ilk bastan beri artık yikayip siliyorum altını kaç tane krem kullnadim her alt degistirmede sürüyorm ama bı turlu geçmiyor bezi de değiştirdim Molfix kullanıyordum sleppyye geçtik hiçbir azalma olmadi başına gelen var tüm totosu kıpkırmızı olmuş artık 😔