Biz ikinci ay aşısından sonra tanıştık o kızarıklıklarla, bizimki korkutucu boyutlara ulaştı ama. Bize de alerji denildi testler yapıldı ama hiçbir şey çıkmadı. Aşıya bir süre ara verdik çocuk kendini toparladı. Bu sürede olan benim psikoljime oldu vucüduna bakıp bakıp ağlıyordum. Geçmiş olsun.