Prensesim-0109 İki alt dişimiz çıktı bi aydan fazla oldu . Ama dişler kısa gibi 😂 yani biraz daha uzaması lazım değil mi zamanda geçti ama anlayamadım
joyfulmom Prensesim-0109 ya neden çocuğunuzla çoğul konuşuyorsunuz disimiz çıktı deyince sizinde çıkması lazım😂 çok takılıyorum bu konuya Bu arada yaklaşık bir ayı buluyor uzaması ama bebeğinizde biraz daha zaman alacak demekki. Doktoruna Danışirsiniz olmadı😊
Prensesim-0109 joyfulmom 😂😂 Ya çıkalı 1 ay oldu tabi uzadı ama hala minik minik kısa dedim acaba bu süreç uzun mu diye sormak istedim
Mervetnl joyfulmom yaa duygularıma tercüman bu anne özelinde değil ama mesela kaç aylık kaç kilosunuz diye soranlar olunca 384 ay 78 kiloyum falan diyesim geliyor 😅😅😅😅
joyfulmom Prensesim-0109 yani çok minnak mi kaldı dişleri kızımın patladiktan sonra bir iki ay içinde normal diş halini almisti ama bebeğinizin çok kısa kaldığını düşünüyorsaniz doktora sorun olmadı bir baksın. Fotoğraf yükleme şansınız varsa öyle bakalım belki normaldir size kısa geliyordur ☺️
joyfulmom Mervetnl babamızı işe gonderdik, babamız geldi gibi örnekleri de çok oda çok komik gelir bana senin kocan yahu baban değil diyesim geliyor 😁
Mervetnl joyfulmom sonra neden cinsel hayatımızfa sorun var oluyor birde 😅😅 Ay çok komik gerçekten ya her snee babalar gününde instagrama girip bakıyorum ve babamız günün kutlu olsunları gördükçe beni bi gülme alıyor 😂😂😂