Kızlar kaç zamandır kaşık değince bi ses oluyodu ama bugün ilk defa çıt çıt ses geldi vitamin veriyordum çay kaşığıyla yani sanki diş varmış gibi ama diş yok daha ağzınıda açmıyor benim inatcı keçim kızım aç bi bakayım diyorum iyice kapatıyo 😂 neyse ben bi heyecanlandım hemen eşimi uyandırdım kalk dişi çıkmış diye 😂😂 o da dedi ki zaten uzun zamandır o ses var ama şimdi iyice belirginleşmiş diş yok sadece diş eti iyice incelmiş yakında çıkar dedi ben hemen üzüldüm diş yok diye :( şuan 7 ay 19 günlük acaba ne zaman çıkar ki o ses eşimin dediği gibi diş eti inceldiği için mi geldi ki 🥺🤷🏻♀️