Edebiyattt Oğlum 1 buçuk yaşında. Eline ne alıyorsa atıyor oyuncak, çatal, kaşık… Oyuncaklarla da çok oynamıyor hep dağıtma derdinde, sinirini hele hiç demiyorum 😌Geçici bir durum mu acaba aynı durumu yaşayanlar yorum yaparsa çok sevinirim
gokturkasli Cocugunuz birseyler firlatmayi oyun saniyor sadece bu elinde ne var kontrol edin sizde top atin sepete yada oyuncaklarimi her attikca basket attim diyin oyuna cevirin ev toplanir
Melisamomm Benim kızımda 1 yaş 18 günlük bizdede aynı durum vardı oyuncak oynamaz herşeyi atardı ben konuşa konuşa onunla oynaya oynaya eskiye nazaran baya alıştırdım .
Edebiyattt Melisamomm ben de sürekli oynuyorum, konuşuyorum yani öyle ilgisiz de değilim ama çok hareketli öğrettiğimi de öğrenmek istemiyor ki