Sevdimbaknehalegeldim sizin çocuğunuza birşey yapmamış olabilir ama gerçekten bazı çocuklar için çok ciddi sorunlar yaşatabiliyor. Ben bilinçsizdim ilk cocugum da 2 yaşında iken 1 ay boyunca süt verdim. Köyde iken devam sütü mamaları da yoktu, mecburen vermek zorunda kalmıştım sadece gece yatarken verdim. Çocuğum beyaz kaka yapıyordu koydekiler ise süt içtiği için diyordu ondan olur sorun yok diyordu ama öyle değilmiş. O zamanlar aşırı kansızlık başladı ve çocuğu resmen zehirliyormuş. Kendi evime İstanbul’a götürdüğümde doktor hemen sütü kesti ve asla bir daha vermemem için uyardı. Benim dilim yandı başkasının dili yanmasın, herkese süt içir diyemem mesela