Merhaba,
1 aylık olduk ve bebeği gece 3 saatte bir emziyorum. Fakat gece 4 teki emzirmede çok zorlanıyorum, çocuk uyanmak istemiyor, uyanana kadar 1 saat geçiyor, sonra sabaha kadar uykuya dalamiyor. Bebeği uyandirmasam olur mu? Acıkınca kendisi uyanır mı?