Kdlqz Bebeğim bugün tam 15 aylık büyüdükçe yeme içmesi azaldı , bunun için önerisi olan var mı? Şurup vs . Yada yemek yeme alışkanlığını nasıl kazandırmam lazım , teşekkür ediyorum ☘️
livanurvealpinannesi61 Kdlqz ben babybomb u keşfettim 2 yıl olacak çok memnunum kızım daha güzel yemek yiyor.