23 aylık oğlum var yataktan ,koltuktan durduk yere mutlaka düşüyor koltuk tepelerinde geziyor .2 gün önce düştü ve kolu incindi .Dr bir sorun yok dedi ama o kolunu kullanamiyo fazla dirsek kısmı. Bugün kayinvalidemde kaldık .Normal yatak döşekleri var tek kişilik 2 tane yan yana koyduk cift kisilik gibi daha sonra koltuğun dibine yanastirdim oğlumu orada yatirdim yanında da ben yattım daha sonra gece düştü ben kalktım şok oldum ayak kısmıma gelmiş o nasil geldi bilmiyorum bir karış mesafesi var döşeğin gece kalktım ağladım yani niye böyle oluyo ben mi çocuğa bakamıyorum okdr sinirlerim bozukki kendimden nefret etmeye başladım sanki neyden korkarsam başıma geliyor .