?
Miran1306 evde 1 aylik bebek var, biz açtık. Gece serin oluyor.
Miran1306 bizde açtık burnu eli ayağı üşüyordu
Miran1306 dün akşam açtık serindi baya
dila93 bende daha yeni açtım bu sabah aşırı soğuktu 2 yaşında oğlum var benim de
Ben daha açmadım ama yakındır yani açarım
1gulceninannesi aynen artık tamamen soğuyor 🥶
Bende dün sabah açtım serin oluyor hava
Biz daha açmadık ama böyle giderse açacağız gibi