guneskizimm Merhaba, 4. Ayda sütüm çok azaldı. Sağarak kontrol ettiğimde yarı yarıya farkediyor. Bu dönem geçici mi arttıran var mı?
Zgk guneskizimm benim 3. Ayda basima gelmisti sut terbiye oluyor ve bebislee buyudu daha fazla emiyo yani gogusu aslinda bosaltiyorlar arz-talep iliskisi ne kadar emme o kadar sut. Pompaya bazen cikar o da yine eskisi kadar olmaz bende noluyor ya demistim ama bu durumu kabullendim sagip bakmiyorum bile
mom0989 guneskizimm canım 2 saatte bir sağ. Ve emzirme çayı yaptır kendine . Suyu 3 lt tüketmeye dikkat et
Sevgimelegim Duzenli sagim olunca sut cok guzel oluyor duzenli sagim yaprken 60-100,cc 4 saatte bir iyi cikiyordu ama, sagimi biraktim 60 cc zor ciksrtiyorum haftada bir iki. Duzenli sagsam, gene cogalir eminim guneskizimm
guneskizimm Okyanusolmak hem emiyordu hem de doymuyor diye mama veriyorduk. Şimdi iştahı azaldı sütüm azaldı mama gene aynı devam ediyor anlamadım sütüm birden neden bu kadar Azaldı diye. Artsın istiyorum. Galactago damlaya başladım bir faydasını göremedim
guneskizimm Zgk sol göğsümü emmiyor onu sağarak devam ediyoruz. Ama sürekli sağıyorum 20 30 Cc çıkıyor eskiden 80 Den aşağı çıkmazdı
mom0989 guneskizimm anne çayı yaptır canım kendine aktardan. Emzirme danışmanı söyledi bana etkisini görüyorum yalan söyleyemem.
Zgk guneskizimm benimde oyleydi sol gitti dedim hatta gecen sagayim dedim ikisinfen de cikmadi bir saat sonra emdiginde vardi ama doydu doyuyorsa kilo aliyorsa sorun yapmayin ben artik sagmiyorum
Okyanusolmak guneskizimm mama olunca süt azalıyor. Bi de sağım yapın. İki emzirme arası sağın ya da emzirin birini sonra diğerine geçince, emzirdiğinizi sağın bi 5-7 dakika
mom0989 guneskizimm benim 3. Ay da azalma oldu yani azalma gibi değil aslında mamayı günde 2 ye indirince emzirme danşmayı takviye sağlattı