elifff5 Bebeğim 45 günlük doğduğu gün hastanede aşı vuruldu sonra sağlık ocağında 2. Doz aşısı da oldu bu ay sonu 3. Aşı olucak ateş kusma ishal yapıyor diye duymuştum bu aşıyı sizde ne gibi sıkıntılar oldu oldu mu ?
gencmom_ elifff5 yan etkileri var kusma ateşlenme falan Bizde sadece uyku yaptı sorun yaşamadım çok şükür
aselnefes elifff5 Ben bu aşıya götürmeden hemşire bi çay kaşığı ağrı kesici ver öyle getir demişti yaptım hiç ateşi kusması olmadı. Aklında bulunsun aşılara götürdüğünüz zaman bir çay kaşığı ağrı kesici ver.
Kepekekmegi elifff5 bize gelmeden önce 1 çay kaşığı calpol verin demişlerdi öyle yaptım hiçbir yan etki görmedim sadece uyku yaptı