Kızlar selam. 3 yıldır oruç tutamiyorum. İlk yıl mecburiyetten yani doktor tutmamasi gerekiyor dediğinden tutamadim. Geçen yıl yarı tuttum yari tutamadim. Bu sene de doğum yaptim tutamadim. Borcunu odediklerim dışında yaklasik 1 buçuk ay orucum var kızım 8 aylık olucak 6-7 güne. Emiyor ama ek gıda alıyor. İnşallah niyetlendim bu gün. Sizce çok zorlanir miyim?