Kızlar nolur yardım edin bana bebeğim 23 günlük kakasını yapıyor günde 3 kere falan ama şöyle bir şey var iki gündür sanki kabız gibi ağlıyor çocuk bacaklarını karnına çekip ıkınıyor uykusundan uyanıyor masaj yaptım yok yapıyor kakasını sonra bir daha aynı hareket gazı var desem onuda çıkarıyoruz çaresiz kaldım napabilirim bu arada annem kabız bi iki damla zeytinyağ damlat çocuğa çektirme dedi bende yaptım bi zararı varmı