YARDIMMM !! Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık kahramanmaraşta yaşıyorum evimiz yıkıldı konteynerdeyiz ve bebeğimin burnu çok tıkanıyor konteynerde 2 gündür geceleri çok zor uyuyor tıkanıklıkdan serum fizyolojik ve aspiratörlüyorum ama korkuyorum sürekli yapmaktan zaten yaparkende bebeğim çok ağlıyor napıcağımı şaşırdım konteyner havasız kalıyor ondan oluyor diye düşünüyoruz eşimle 🥺 havayı nemlendirmek için kesin çözümler verebilir misiniz lütfen