Kızlar 14 buçuk aylık olduk 3 haftadır sabahlara kadar uyumuyoruz 4-4 buçuk öyle olunca gündüz öğlen uyanıyoruz. Bütün düzenimiz alt üst oldu gündüz uyutmayıp akşam 10 da uyuttum mesela yine 12 de kalktı sabahladık .. gerçekten artık çok yoruldum bünyem kaldırmıyor. Eşimde bir gün olsun sen uyu ben bakayım demedi sağolsun kavga da ettim bunun için bana mısın demiyor gidip yatıyor. Gerçekten tükendim 😔 atak haftasında mıyız anlamadım. Biraz dertleşelim istedim belki vardır sizinde öneriniz ?