Kızım 16 aylık kafasının arkasında minik oynayan bir beze görmüştüm doktor lenf bezi dedi büyümedikçe sorun olmaz geçer dedi şimdi fark ettim 2 tane olmus ve kafasında şişlik var gibi geldi tabi ki de doktora telrar götüreceğim ayreten bu aralae kafasının arkasını sürekli kaşıyor saçları çok ve kıvırcık neden acaba yaşayan varmı