Belissimo
Bende bu durumdan yakınıyorum, çok zor oluyor. Bulduğum her fırsatta sağıyorum. Genelde bir öğünlük süt buzdolabında hazır bekletiyorum. Dediğiniz gibi bazen olmuyor, zaman yetmiyor, birşey oluyor bebek durmuyor, vakit bulunmuyor o zaman mecburen mama veriyorum. Eşim evde olunca bir nebze daha kolaylaşıyor işim, o zaman hiç mama vermek zorunda kalmıyorum.