Kızlar bebeğim uyumuyordu ben de bu akşam yüzüstü yatırdım ve uyuyor 2.5 saattir. Şimdi ben uyuyacağım ama korkuyorum bir şey olur diye 3 aylık şuanda.. internette yatırmayın yazıyor 1 yaşına kadar. Normalde gündüzleri yatırıyorum sürekli kontrol ettiğim için ama şuan gece ben de uyurken bir şey olur mu böyle uyuyan var mı