Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebeğimi genelde emziriyorum fakat aç olduğunu hissettiğim zamanlarda günde bir kez mama veriyordum önce Aptamil ile başlamıştım sma’ya geçiş yaptım gün içersinde 3 kez kaka yapan bebeğim 4 gündür kaka yapmıyor ne yapmalıyım