Merhaba güzel anneler. Kızım 4 ay 12 günlük çok fena bi ataktayız. 9 gün kaldı atağın bitmesine. Neredeyse 1 aydır 3te uyuyoruz zaten gündüz uykularımız yok. Ataktan önce hep uyurdu çok keyifli uyanırdı. Şimdi öyle değil. Asıl sorum atak bitince eskisi gibi oluyor mu? Yoksa böyle alışacak mi? Gece 3 4te uyumak çok zor düzen müzen kalmadı.