Aycan25 Bebegim 3 aylık olucak ama aksam 12:30 1 olmadan uymuyor gunduzleride her 3 sata yarımşar sat uyuyor uyku duzenini nasıl duzeltsem sizin bebeişler nasıl
Akrepkadini Bizde 3 ay 11 günlük olduk. Gece uykusu güzel ama 5 6 gibi kalkıyor ve akşam 6 6 buçuğa kadar yarım saat uyuyup uyanıyor bazen daha kısa . Sevmiyor gündüz uyumayı 😂 bende burada bekleyeyim
Aycan25 Akrepkadini evet gunduzleri uyumayı sevmiyoruz bizde ama buna ramen gece uykusuna da 12 1 gibi uyuyor