tugbasari248 merhabalar bizamanlar sağlık ocağının verdiği kan ilacını bizde kullandık kızımda, ondan sonra kızımın kakasinda her seferinde kan geliyordu doktora gittik süt alerjisi dediler testlerde temiz çıktı ama bazen testlerde çıkmaya bilir dediler ben aylarca diyet yaptım asla geçmedi birkaç gün sağlık ocağının verdiği kan ilacını vermemeye başladım ondan sonra bidaha kan filan görmedik o günden beride sağlık ocağının verdiği hiç Bi ilacı bidaha kullanmadık kızımda