Papatya5801 kızım 15 aylık üstte 4 altta 4 tane toplam 8dişi çıkmıştı yaklaşık bir haftadır çok sinirli çok sık ağlıyor..iştahı fazlasıyla azaldı sevdiği sürekli yediği şeyleri bile yememekte ısrar ediyor ..istediği olmayınca ve dişinin ağrısı resmen krize giriyor kendini yerlere atıyor çığlık çığlığa ağlıyor .geceleri çok sık uyanıyor gündüz uykusu sıfır 5dk bile uyumuyor . bugün 3 azı dişin aynı anda deldiğini farkettim ve sizin dediğiniz şekilde..4köpek dişi de henüz çıkmadı ama bugün 3 azı diş birden gelmiş kaç gündür sıkıntısı ondanmış demekki.diş çıkarma dönemi çok zorlu bi süreç onlar içinde bizim için de