Kızlar bir yıllık evliyiz. İlk bir aydan sonra eşim sürekli battaniyeyi üstüne çekiyorsun belim açıkta kalıyor hastalanıyorum diyerek ayrı battaniyede uyuyor. Çift kişilik pike küçük diyor çift kişilik yorgan sıcak diyor. En büyük boyutlarda al dedi ama almadım daha kalın alsam sıcak diyor ince olanlarda da ben uyuyamıyorum. Ayrı battaniyeniyerde uyumak canımı sıkıyor. Öneriniz var mı