skaran Merhaba hanımlar 1 yaşında oğlum var uzun zamandır kulak enfeksiyonu var ilaç kullandık iğne kullandık damla kullandık ama fayda etmedi hala kulağını tutuyor. Böyle birşeyle karşılaşan varmı aranızda varsa nasıl geçti lütfen yardımcı olun 🥺
Alerjikrinit skaran doktor baktı mı geçmedi dedi mi? Diş yüzünden kulağını tutuyor olabilir. Yatarak emziriyorsanız o da kulak enfeksiyonu olma riskini artırıyormuş
Eyllebr skaran bir yaşında hastalanmaya başladık hep kulak dedıler meğerse buyuk bagdemcıgı varmış ve geniz eti varmış kulakla alakası yokmuş
Ayseguloprl skaran ya bizimde dün akşamdan bu sabaha kadar hastanedeydik kulak enfeksiyonu çıktı antibiyotik başladık umarım çabucak düzelir. Sizinde bebişinize şifalar diliyorum inşallah hemen toparlar miniklerimiz
skaran Alerjikrinit evet gidiyoruz ilaç veriyor bi süre rahatlıyor sonra tekrarlıyor gittiğimizde yine aynı şeyleri söylüyor tekrar antibiyotik veriyor ama kesin bitmiyor. Çoğunlukla kucağıma akıp emzirirm ama yatarakta emzirdiğim oluyor
Alminazli skaran Benim bile şu an feci kulak ağrım var KBB ye gittim hicbisey yok kulağında dişinde bı problem varsa ağrısı vurur dedi ki çürük dişim var ara ara ağrıyan cektirmem gereken doğru söyledi direk büyük insanda bile böyledir yani ki benim kızım da diş çıkarma döneminde kulağına vuruyodu sürekli cekistiriyodu doktoru dişinden dolayı demisti
Alerjikrinit skaran mucize arılar diye bir sayfa var orada böyle durumlar için öneri veriyor. Reklam falan alan bir sayfa değil sadece napman gerektiğini söylüyor bi bakar mısın oraya
skaran Alminazli Bide Farklı doktora götüreyim olmadı. Normalde bebekliğinden beri kulaklarını hep temizlerdim kir olurdu ama uzun zamandır kir falanda akmıyor elleri sürekli kulaklarında kaşınıyor heralde birde saçlarını çekiyor böyle olduğunda başına mı vuruyorki ağrısı ? Napsam ki bilmiyorum korkuyorum ilerlerse kötü olursa diye 🥺
Eyllebr skaran hayır geçmedi yanı sey demek istedim bazen kulak dıyorlar ama başka birsey kulaga vurup ağrıda yapıyordur
Ayseguloprl skaran evet bende onu duydum iyi gelirmiş belki bir kaç kez deneseniz iyi gelebilir benim sütüm yok kesildi deniyemiyorum o yüzden