Weewell yumurta şeklinde olandan kullanıyorum soğuk buhar makinesi. Nem ölçer ayrı almayalım diye bi alt modeli değil bunu aldık fakat ışığı bana fazla geliyor. Aslında normal gece lambası gibi ama ben tamamen karanlık oda istediğim için bana fazla geldi. Bi alt model ışıksız ise keşke onu alsaydık diyorum. 🤷♀️ Ama buharından filan memnunum. 👍