Merhaba, ben kapanmak istiyorum uzun zamandır içimde var ama cesaret edemiyorum. Bir de ben uzun yıllardır çocukluğumdan beridir diyeyim kakül kullanıyorum. kakülsüz halimi görünce bile değişik hissediyorum.
Ben kapanmak çok istiyorum. Sizce tekrar açılır mıyım? Öyle kapanınca geri açılma hissi oluyor mu? Kapansam nereden nasıl başlamalıyım ? Teşekkürler