esraelvan Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu kilo veremiyorum hala normalde Yapımda kilo almak yoktu ama sezaryen yaptım şimdi kilolarımı veremiyorum kotlarıma giremiyorum enziritorum ayrıca sizler verdiniz mi ne yapmak gerek
annelik_delilik esraelvan 55,5 kiloyla hamile kldım 70 kiloyla doğuma gittim oğlum yaşına girecek şuanda 53,5 kilom ama eski kıyafetlerime yinede giremiyorm göbek benmle bir ömür beraber sanırım 🤣 kilo başta gitmiyoe gibi oluyor ama Zamanla gidiyor merak etmeyin☺️
mirayx esraelvan 68 kiloyla hamile kaldım 84 kiloyla doğuma girdim. Doğumdan sonra eve gelince baktım 75 falandım şuan da 73 olması lazım 33 gün oldu doğum yapalı emzirmiyorum da daha diyete başlamadım öküz gibi de yiyorum valla 😂 Her gün yürüyüş yapıyorum ama 40ım çıksın diyete de başlarım. Emziriyorsan sebze ağırlıklı beslen fazla karbonhidrat almamaya çalış bi de her gün mutlaka yarım saat de olsa yürüyüş yap zaten emzirmek bile kalori yakıyor zamanla gider hiç dert etme
Alminazli Zamnla gider şimdi emzirmenin tadını çıkarın zamn çok hızlı gidiyor ben bile verdiysem herkes verir
nrkrtl 55 kiloyla hamile kaldım 67 kiloyla doğum yaptım şimdi 54 kiloyum.. önemli olan suan sütünüz iyi beslenın bebiş iyi olsun benim gibi fıs olmayın ya sütte önemli iştah yoksa sütte az oluyor