Arkadaşlar 85 gün önce sezeryan oldum. Hani kimsinde karın kalıyor falan gibi şeyler diyorlar ya. Benim kilom da vardı ameliyattan sonra böyle sarktı. Dikiş yerim o sarkikligin altında yani. Tabi ilk güne göre azaldı ama hala var. Ara ara lohusa korsesi kullandım. Yapıştırmalı olandan. Şimdi ne tavsiye edersiniz. Hala ödem mi var karnımda. Çünkü şişlik hala var. Umut var mı yanların o simitlerin sarkikligi geçecek mi herhangi bir önlemde