Merhaba anneler iyi geceler ..
6 saat önce saat 7 civarında oyuncak arabasından düşüp kafasını masanın köşesine çarptı ne çok şiddetliydi ne de az çok hafif kızardı şişlik oluşmadı buz koydum krem sürdüm 3 saate yakın uyutmadım 2 saat arayla da uyandırıcaktım ki gerek kalmadı çünkü yarım saatte bi nerdeyse uyanıp ağlıyor sallayınca yatıyor ama mızırdanma tarzı en son hareketlerini kontrol amaçlı uyandırdık yürüyüşünde konuşmasında gözlerinde bi problem yok biraz burnu tıkalı o yüzden sümük yutunca öğürüyor kusma gibi değilde balgam gibi hafif ağlamayla mukus attı doktoruma yazdım fışkırır tarzda kusma olursa görüşelim dedi ama kafam çok karışık .. başı mı ağrıyor acaba diyorum elletmiyor da