sevilk Merhaba bebeğim 7 aylık olacak her ay için bir çekim yapıyorum fakat bu ay ne yapacağımı bulamadım var mı bir fikriniz ya da öneriniz fotoğraflarınız varsa onları da alabilirim :) şimdiden teşekkürler 🙏
ipekvera sevilk ben yastık içindeki elyafları çıkardım bulut yaptım. Elyaflarla büyük 2 yaptım. Hafif yan yatırdım. Ellerini uçuyor gibi açtım. Battaniye ile de pelerin gibi arkasından açtım.
SareLinaM sevilk 7 ayliksa el ve ayaklarina balon baglayabilirsiniz onlar hareket ettikce mutlu oluyor hemde sabit tutmanizi gerektirecek bir durum olmuyor