CuteBadesMama Deneyimli annelerden bilgi edinmek istiyorum. 1.0 TOG uyku tulumu için hangi markayı önerirsiniz? Cevaplar için şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Lalinn Uyku tulumu dedin mi bence ya E-bebek,ya da Lcw.Her ikisinin de tulumları pamuk gibi çok güzel
CuteBadesMama Lalinn Teşekkür ederim 🌸 Yeni başladım araştırmaya. Kızım kesinlikle üzerini örttürmüyor. Havalarda serinlemeye başladı malum.
Lalinn CuteBadesMama nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama biz 1-1,5 aydır tulum giydiriyoruz siz de bir an önce alıp giydirin bence😊
CuteBadesMama Lalinn İzmirdeyiz ve yeni başladı serinlikler. Kendimde araştırıyorum ama çoğunluk ne derdi öğrenmek istemiştim, kimse yorum yapmadı 😂