beyzacmvrc E nabız da patoloji sonuçlarım kısmından bakılıyor galiba dimi? 40 gün oldu hala e nabız da gözükmüyor. Yaptıranlar bilgi verebilir mi
Busra2089 beyzacmvrc Vallahi benim alınalı 1 sene oldu e nabız da sonuç falan yok 😅 Doktora muayene oldum hiç alındı mı dedi 1 sene önce alındı ama sonuç vs almadım dedim kötü bir şey çıksa aranırdın sağlık bakanlığından dedi ondan irdelenmedim bende
emelarda beyzacmvrc bende yaptırdım 1 ay önce 8 gün sonra enabızımda çıktı hemen. Sonuç hamd olsun iyiydi
Balin_annesi beyzacmvrc doktorlar hemen görebiliyor sonucu çıkar çıkmaz ama hastaların kendi e nabizlarina biraz geç düşüyor benimde öyle olmuştu
emelarda Omega3 negatif yazıyor zaten böyle okuduğunuzda korkulacak bir durum olmadığını anlıyorsun☺️ Tabi hemşire arkadaşım vardı onada göndermiştim doktora gitmeden öğrendim yani🌺
Omega3 emelarda bende intraepitelyal lezyon ve malignite açısından negatif inflamasyon yazıyor sıkıntı varmıdır acaba yok gibi duriyor