Bebektir aglıcak tabi diyenler oluyo ben de farkındayım ama benimki her seye aglıyo. Ve cogu yalandan aglamalar. İstediği yapıldı an tık susuyo. Bırak ağlasın da yapamam daha bebek. Dogdugu günden bu yana böyleyiz. 1 yasını doldurcak 15 20 güne ama pek de değişmedi. 1 yıldır üstünü değişmemiz aglayarak bezini değişmemiz aglayarak. Ek gıda gectigimizden beri beslenmemiz aglayarak. Cok yoruldum kızlar. Doktor kontrollerne sürekli götürürüm söylerdim de cok aglıyo diye. Ama bi problemi yok diyo hep doktor. Artık huy edindi bunu sizce gececek mi hala ümit varmı yoksa bebeklikten cıksa da hep böyle ağlak bi cocuk mu olucak.