pembeblt çok yeni bir surede biraktirdim hala biraz istek var ama çok şükür çok iyiyiz. İkizlerim var uyku düzenleri zaten berbatti ama 8. Aydan beri geceleri yarım saatte bir uyanmaktan psikolojim bozuldu. En son geçenlerde uyku eğitimi almak istedim. Bir yas için uyku gerilemesi normalmis bu durumda eğitim verilemez denildi bu ayin 20 sine randevu aldım ben de o kadar bekleyemem deyip kendim yaptım. İlk gün uyumalarina yarim saat kala gece maması verdim emzirdim uyumalarina izin vermedim. Yatağa koydum kendi başlarına uyusunlar diye . biri Uyudu ama diğeri 1 saat dahi uyumadı meme istedi her defasında meme yok bitti dedim o gece sabahladik ne o ne ben uyumadik. Diğer gece de ayni şekilde yaptım her gün bir öncekine gore memeyle yatma isteği biraz daha azaldı bugün 4. Gün Rabbim daha da guzellestirsin en azından gece 40 defa değil de 5 6 kez uyaniyorlar ve emzik verip geri uyutabiliyorum bazen ısrarcı oluyorlar meme konusunda ama vermiyorum.