benaslindayohum_ Kızlar çok özür dilerim öncelikle bu soruyu sorduğum için 🥹 aranızda korunurken hamile kalan var mı🥹 korunuyoruz (kondom ile)ama adetim 1 hafta geçti bebeğim daha 5 aylık dünyam başıma yıkılır test yapmaya bile korkuyorum kariyerim biter🤦🏻♀️
Ocakalti benaslindayohum_ oluyormuş maalesef Spiral taktirdim %98 koruma oranı varmış Oradaki kadın baglatmanin bile 1000de 1 ihtimali olduğunu söyledi 😳
Gizzzzz-giz benaslindayohum_ eğer sen hamileysen benim de dünyam başıma yıkılır biz de kondom ile korunuyoruz kızım 6 aylık eğer hamileysen ki inşallah değilsindir haber ver ek tedbir alayım
Catlakbiranne benaslindayohum_ Annemde spiral varken ben olmuşum Her korunma yönteminde risk var maalesef
ebruztrk benaslindayohum_ doğumdan sonra benimde dengesizlik oldu 1 hafta 10 gun gecikne olmaya başladı bizde kondom ile korunuyoruz her gexikmede korkuyorum daha sonra regl oluyorum korkma bennce gecikmissindir
benaslindayohum_ Ocakalti offf allahım sanki psikolojik olarak midem bulanıyor hamileliğim çok kötü geçmişti mahvolurum inşallah değilimdir🤦🏻♀️
Lalinn benaslindayohum_ ben de merak ettim ama hamile olduğunuzu sanmıyorum,6. hissim genelde kuvvetlidir bakalım yarın ola hayrola
ikibebeannesii En iyi prezervatif olmasina ragmen hamile kaldim kizim 2 yasinda simdi hamileyim 3 aylik
biyiksiz_yorumcu benaslindayohum_ maalesef😂 bi kere patlak verdi üstelik adet bile görmüyordum emziriyordum😝
ikibebeannesii benaslindayohum_ ben sok oldum eşim ve doktor gulerken ben tepki bile verememistim birde ben 6 gün geciktim ihtimal vermiyordum birden bobregime agri girdi acile gittim o sekilde ogrendim gene inanmadim bide test yaptim halada kendimi hamile gibi hissedemiyorum yani adapte olamadimbelki anca 4 bucuk 5 ayda bi ihtmal
Ocakalti Bu derece korunup nasıl hamile kalıyoruz anlamıyorum ya millet korunmuyor geri çekilmeyle de hamile kalmıyor senelerce 🤷♀️😳 bazen hayret ediyorum
Oylesinebirisi Ocakalti biz öyle mesela 2 senedir geri çekilme ile korunuyoruz bütün iş erkeklerde bitiyor aslında. Ayıptır söylemesi b*şalma durumu tam gelmeden geri çekildiği zaman bir sıkıntı olmjyor :D
ikibebeannesii benaslindayohum_ istememek degil istiyordum 2. Yi ama bi sure meslegime doner biraz kendimi toparlarim oyle diyordum cidden şok oldum saglikla gelsin tabi oda bi hediye bizim icin ama inşallah birazdaha gecince alisirim bu duruma bi arkadasim bebegi 3 aylikken hamile kalmisti o hic takmadi ona sasiriyordum hep
mirayx benaslindayohum_ Prezervatif yırtık olabilir ya da kullanırken yırtılmış olabilir anlamamış olabilirsiniz hiç bi yöntem %100 güvenli değil