twogirlmom edadm rica ederim ayrıca her ama her emzirmeden sonra gazını çıkartın. Karni omzunuza gelecek şekilde tutup belinden boynuna doğru elinizi bükerek avuç içiniz boşluk ancak şekilde vurun ya alttan ya da üstten gaz çıkarana kadar vurun
gunessare edadm mutlaka bir derdi vardır yoksa uyurdu. genelde yenidoğanlarda cok fazla gaz problemi oluyor duş ve masaj iyi gelebir sizde yediklerinize dikkat edin isterseniz bir süre yemeklerinize kimyon eklemeyi ihmal etmeyin çok iyi geliyor
edadm gunessare teşekkür ederim kimyonu ve rezene çayını deneyeceğim. gazı var sanırım masajda çok rahatlamıştı. benim yüzümden böyle oldu çocuk çok kalın giydirmek istemedim ev de sıcak diye ama sanırım üşüdü annem üşüttü deyip duruyor vücudu da her zaman sıcacıktı halbuki anlamadım
edadm Kahvedelisianne muhtemelen bir daha bu kadar küçük olmayacağı için bu minik hallerini özleyeceğim 🥲 yoksa mesela bugünü özleyeceğimi hiç sanmıyorum..
edadm kenanbebek göğsümü sıktığımda hem beyaz hem gri gibi dediğiniz akıyor hemşire gri gibi olana önsüt demişti doymuyor olabilir mi ya napıcam kilo alımı da çok iyi aslında 11 günlükken doğum kilosunu geçmişti
ikibebekle edadm Ağlarken kendini geriye doğru atıyor mu ? Öyleyse açtır. Doyuyor mu doymuyor mu muhabbetinden çok çektim ilk bebegimde. Maalesef sütüm olmasına ragmen açmış çocuk ve biz baya geç anlamistik bunu.. İkinci bebeğimde baktım yine aynı hemen çok aglayip uyumadiginda 1 ölçek mamayı veriyorum. Zaten mamayı içerken anlaşılıyor açlık mi gaz mi aglamalari. 20.günden sonra gaz başlar normalde. Yediğiniz bir şey de gazlandirmis olabilir.
gunessare edadm göğsü,karnı,sırtı ve burnu soğuk değilse üşümemiştir bu bölgelerini kontrol edip ona göre giydirebilirsiniz bebeklerde eller ve ayaklar soğuk olabilir bu normaldir. 🥰
ipekvera edadm benim bebişim de 15 günlük civarı öyleydi. Tam doymuyor olabilir. Meme artı mama verin biraz 30 ml kadar. Gazını çıkarıp uyutmaya çalışın. Kundak yapmayın sadece yan yatırıp reflü yatağı gibi eğimli yerde yatırın üstünü örtün birkaç battaniye örtün sıcak olsun. Gazının iyice çıktığından emin olun. Ayaklarını karnına çekerek mızmızlanıyorsa hala gazı var demektir. Mama veriyorsanız antikolik biberon kullanın.
edadm ipekvera bugün tüm gün ayaklarını karnına çekti ağladı yavrum ya. hepsini deneyeceğim dediklerinizin çok teşekkür ederim
edadm twogirlmom yapıyorum üstten çıkarıyor her seferinde. sancılanmazdı da hiç sadece bugün böyle oldu :(
Kugukiz edadm belki karnı tam olarak doymuyordur. Benim sütüm de tam olarak doyurmiyordu bebeğimi. Sürekli memedeydi uyuyamiyordu. Sonra mama denedim mama verdim iki üç saat uyumaya başladı. Eğer doyuyorsa da gazı vardır. Bol bol gaz masajı.
edadm Kugukiz ayaklarını karnına çekip ıkınarak ağlıyordu gaz sancısı maalesef :( masajını her gün yapacağım artık umarım faydalı olur
edadm gunessare eldiven giydirmiyorum elleri soğuk oluyordu annem de üşüyor dedikçe dayanamadım bugün giydirdim bi kat fazla. hep göğsünden sırtından bakıyordum üşümüş mü diye sıcak oluyordu
Kugukiz edadm ben de çok terliyordum. Öyle durumda evin sıcaklığını iyi tut yani çok sıcak da olmasın soğuk da olmasın. Ayağını üşütme. Hep çorap ve terlik. Yoksa evde kısa kollu gezsen usumezsin çocuğa da gaz falan geçmez. Önemli olan ayak. Ayak usutmesi sute geçer. Ayağını üşütme.
edadm Kugukiz çorap giymiyordum sadece terlikle duruyordum dünden beri giymeye başladım artık daha dikkatli olacağım canım teşekkür ederim
Kugukiz edadm Philips avent emzik var. Onu tutmayan bebek yok genelde. Kızım tutmustu. Ama emzik.zeven bir bebek olmadı hiç daha çok beni emzik yerine kullandı 😂😂😂 kendini kullandırtma 🤭🤭 sonra geceler boyu sen yatakta oturarak uyurken o kucakta meme emiyor oluyor. Uykular da haram oluyor haliyle 😂😂
edadm Kugukiz tutsun diye yapmadığım kalmadı ama vazgeçmeyeceğim 😂 aventin ultra air emziğini tutuyormuş her bebek onu da alacağım tutmazsa bir de kauçuk emzik deneyeceğim son olarak. desteksiz büyütüyorum annem mutlaka emzik tutsun diyor benim de istediğim o bakalım umarım tutar 🥲
Kugukiz edadm doktorlar siz nasıl giyiniyorsaniz bebeği de öyle giydirin diyorlar. Büyükler bazı şeyleri yanlış biliyor benden demesi. Çocuğu kat kat giydirip terletme. O zaman daha çok hasta olur. İsilik olur. Evin sicakligi bebeğe göre iyiyse normal giydir gerisi fasa fiso. Ayağına çorabı giydir üstüne yelek dahasina çok da gerek yok evin içinde. O kadardan üşümez. Herkes her şeyi abartıyor ama gazı varsa eline eldiven takmadı soye değil yani. Kolik olabilir ya da sen gaz yapacak şeyler yiyorsan sütten geçer. Gaz yapacak şeyler yeme.
edadm Kugukiz ben de doğumdan önce hep derdim doğrusunu bildiğim şeylerde dinlemeyeceğim büyükleri diye ama artık strese sokuyorlar tamam diyorum bir deneyeyim..