Kızlar 10. gunde hala gunde üç dort ped değiştirecek kadar kanamam vardı. Doktor kontrolune gitmiştim o gun, ultrasonda düşmeyen buyuk bı pıhtı gördü doktor. İki gün içmem için bi ilaç verdi. İlk gün o buyuk pıhtı düştü. Ama şimdi 16. gunde olmama ragmen kanama az da olsa devam ediyor. Günde yarım ped kadar. Sizin kaç günde bitmişti kanamanız? Normal mi acaba bu yaşadığım?