prensesko Tahlil yaptırdım ferritin 5 çıkmış anormal değer olarak görünüyor anlayan var mı acaba demir eksikliği mi bu
Candy_88 prensesko ferritin demir deposudur.. Baya düşük çıkmış takviye almanız lazım emziriyorsanız gynoferrosanol kullanabilirsiniz ben kullanıyorum.. Benim de hep düşüktür..
Tugbaaydn Anne sütü ve kullandığın kan damlası demir diğerlerini tetikliyor korkma bnce bizde yaptrdık fosfar mı ne yüksek görünüyodu sonuca baktığında anne sütü alıyo yüksek olması normal gibi şeyler dedi ferittinin tam yazılışı nasıl yazarmısın
Ipekk123 Ferit’inimiz 20 çıktı doktor düşük dedi bize farklı bi demir ilacına geçirdi sizede demir takviyesini arttırabilir hemoglobin kaç çıktı
Ipekk123 Evet düşükmüş baya bize sidefer önerdi yükseltmek için sizin doktorunuz da verecektir mutlaka