Yani 21 aylık şuan kızım ama 1 aydır çok değişti normalde de zor bir çocuktu zaten ama her dakika sebepsiz ağlıyo deli gibii kusana kadar. Asla hiçbirşey ikna olmuyor. Ufacık birşeye bile. Ne istediğini bilmiyor. Yani bu 2 yaş sendromu dedikleri şey mi. Artık 1 ayda çöktüm o kadar pskolojik olarak kötü hissediyorum ki kafayı duvarlara vurmak geliyor sinirden 😭😭 nolur bana bi akıl verin motive edecek şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Gece güzel uyusa ona bile tamam en azından gece rahatım diyip rahatlıycam ama yok 4-5 kere kalkıyor 😭 çok kötüyüm çok 1 sene böyle gider diyolar ay ben naparım Allahım akıl sağlığı koru