Normalde başka bir şehirde aile hekimliğim ama İstanbulda kan vermem gerekti misafir olarak gittim verdim sonucun e nabıza düşer dedi hemşire ama düşmedi neden olabilir yada başka Bir yerden bakma şansım var mı tek bir şeye bakılacak onuda sonucu görsem anlarım tekrar hastaneye gitmeme gerek kalmazdı