esraomermehmet Oğlumun göbek deliğinden kırmızı renkte yuvarlak bisey çıkıyor internetten baktım polip Yazıyor tehlikeli mi basına gelen varsa nasıl geçirdiniz
aslikls esraomermehmet Kendi kendine mi iyileşti yoksa Dr müdahalesi mi oldu? Gümüş nitrat uygulaması falan yapıldı mı? Benim bebeğimde de oldu endişelendim
esraomermehmet aslikls sayfanızda bebeğinizin göbeğinin resmini gördüm benimki öyle değildi bence kesinlikle doktora götürmelisiniz iltihaplı gibi Allah şifa versin
esraomermehmet aslikls ben her bez açmada dezenfekte edip tuz doktum öyle 2 gün sonunda düştü o granulom