Tubavttr benim oğlum 2,5 yaşında sayılır 3 kez ateşli havele geçirdi insanın ömrün ömür gidiyor eeg çekildi şükür birşey çıkmadı bana çekmiş ateşe dayanıksız bende 3 kez geçirmişim bende de bir şey çıkmamış annem düzenli ilaç vermiş bana luminal kreşlerde büyüdüm. Bende doktorla konuştum. Şuandada hamileyim. Oğlumu kreşe göndermek istiyorum veya gece ben uyurken ateşi çıkar havale geçirirse bu durumu yaşamak istemiyorum tekrar , ilaç önerir misiniz diye sordum. Tavsiye etmedi. Ama endişemin geçmediğini görünce ateşi çıkınca kullanmak üzere diazem verdi havale geçirmesin diye. Açıkçası kullanmak istemiyorum. Okul konusu inanılmaz korkutuyor havale geçirmesi için 38,5 olaması bile yetiyor ilgisiz bir anlarına gelirse sonucu kötü olabilir allah korusun. Sizin gibi bende iki çocukla bu süreci yaşıyacağım ve çok endişeliyim. Tahammül edebildiğim kadar evde tutarım gibi hissediyorum