emilia Miran474 Hayır giydirmiyorum, kan dolaşımı açısından. Ben bile gece corapla rahat yatamıyorum o yüzden ona da giydirmiyorum.
Gzmcyln Miran474 uyurken sağlıksız diye biliyorum ayaklı tulum ve pijamaları çıkardıgımız günden itibaren hiç çoraplı uyutmadım kendim de sevmem
momandad_16 Miran474 27 aylık uyku tulumu giydirdiğimde ince bi çorap giydiriyorum uyku tulumu giydirmediğimde çorapsız yatırıyorum
Aslananne1 Miran474 kendim çorapla yatmam oglumuda yatirmam gün boyu ayağında zaten bari uyurken nefes alsin minik ayakları yazik🥰
Marianne Miran474 giydirmiyorum. Vücuttaki fazla ısı kafa, el, ayak aracılığıyla çıkar, o şekilde dengeler. Uykudayken el ayak kolay kolay üşümez. Oda sıcaklığı 20 derece altındaysa olabilir. Çocuğum uyurken terliyor olayı burdan başlıyor.
expelliarmus Miran474 yok canım giydirmiyorum . Rahat etmiyor zaten giymek istemiyor . Uyku tulumu ile yatıyor . Eli ayağı da hep sıcak oluyor
tamamdedimyaa Miran474 giydirmiyorum. Cuma günü 6 aylık olacak. Uyku tulumuyla yatıyor. Ayakları üşümesin diye Müslüm battaniye örtüyorum bacaklarına.