1annne Eğer bebeğiniz üşüttüyse, karnı ağrıyorsa bunlarda neden olabilir. Ayağına dikkat etmek gerekiyor bu süreçte. Ben o yüzden ayagını hep sıcak tutardım. Siz soguk alsanız sütten geçme diye bir şey yokmuş diye hatırlıyorum doktorlar öyle söylüyorlardı.